W okresie: 05.08 - 21.08 rejestracja telefoniczna ograniczona.

ZAPRASZAMY DO REJESTRACJI MAILOWEJ ORAZ ONLINE

REJESTRACJA ONLINE

INSTRUKCJA 

1.

W celu umówienia terminu badania prosimy o kliknięcie obok w przycisk  “Umów się na wizytę”, a następnie wybranie dogodnego dla Państwa dnia oraz godziny.

2.

W kolejnym kroku mogą Państwo wybrać opcję bez rejestracji konta OSOZ.

3.

Ostatnim etapem jest uzupełnienie podstawowych danych osobowych oraz kontaktowych. Po ich wpisaniu i kliknięciu w pole “Umów” Państwa wizyta zostanie automatycznie zarejestrowana. 

4.

Zachęcamy do sprawdzenia dostępności wizyt u wszystkich lekarzy, aby mogli Państwo dogodnie umówić szybki termin. 

WYBIERZ LEKARZA

REGULAMIN REJESTRACJI I PŁATNOŚCI

Administratorem procesu rejestracji na poszczególne usługi oraz możliwości dokonania płatności online jest Sonomedica Supplitt&Sołtysik Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą przy: Miedziana 18/61, 53-441 Wrocław, NIP: 8943203666   |   REGON: 524280985   |   KRS: 0001014851. Kontakt możliwy jest pod adresem mailowym: rejestracja@usgsonomedica.pl oraz telefonicznie pod nr: +48 780-122-112

 Usługodawcą udostępniającym narzędzie do wygenerowania linku płatności online jest firma eService Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą przy: ul. Jana Olbrachta 94 01-102 Warszawa  |   KRS 0000490970   |   NIP 1181477610

Ceny usług na stronie internetowej podane są w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

 

1.

Rejestracji na badanie USG można dokonać na jeden z następujących sposobów:

2.

Umówienie konkretnego terminu badania jest wiążące i podlega konieczności potwierdzenia ze strony pacjenta lub osoby rejestrującej w jego imieniu. (Zachęcamy do skorzystania z możliwości opłacenia usługi on-line – dalsze informacje poniżej)

W celu łatwienia potwierdzenia terminu pracownik rejestracji Sonomedica

skontaktuje się z Państwem w dniu poprzedzającym termin badania.

3.

Rezerwacje niepotwierdzone ze względu na brak kontaktu z Państwa strony lub przy kontakcie pracownika rejestracji zostaną anulowane.

4.

Zachęcamy Państwa do skorzystania z możliwości opłacenia on-line usługi, na którą dokonali Państwo rejestracji. W przypadku rejestracji telefonicznej lub mailowej, zostaną Państwo każdorazowo poinformowaniu o istnieniu takiej możliwości oraz o korzyściach z nią związanych. Wówczas na podany adres mail-owy otrzymają Państwo indywidualny link, który przekieruje Państwa do wyboru dogodnej metody płatności. Pacjentów rejestrujących się on-line i chcących skorzystać z płatności on-line  prosimy o pozostawienie takiej informacji w polu “Dodatkowe informacje dla placówki medycznej” – w tym wypadku pracownik Sonomedica udostępni Państwu link do płatności na adres mailowy podany podczas rejestracji.

Gdy dokonają Państwo opłacenia kwoty danej usługi drogą płatności elektronicznych

koszt ulega każdorazowo zmniejszeniu o 20 zł brutto

5.

Dokonując rejestracji potwierdzają Państwo zapoznanie się z Regulaminem Rejestracji i Płatności, dostępnym na stronie internetowej www.usgsonomedica.pl.

6.

W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, brak możliwości transportu do placówki, sytuacja rodzinna) mogą Państwo odstąpić od umówionego terminu po dokonaniu płatności. W tym wypadku opłacona pełna kwota usługi pozostaje ważna na kolejny uzgodniony termin lub podlega zwrotowi. Konieczność odstąpienia od usługi prosimy zgłaszać rejestracji Sonomedica pod nr telefonu: (wiadomo) lub drogą mailową: wiadomo, nie później niż 24h przed umówionym terminem. Zwrot kosztów za dokonaną płatność on-line nie przysługuje Państwu w sytuacji, gdy nie poinformują Państwo rejestracji Sonomedica o konieczności odstąpienia od umówionego terminu. Anulowanie umówionej usługi w czasie późniejszym niż 24h poprzedzające jej termin również wiąże się z brakiem zwrotu poniesionych kosztów.

7.

W razie odstąpienia od terminu, o którym mowa w punkcie 5 regulaminu, zwrot zapłaconej kwoty następuje na numer konta bankowego lub innego środka płatniczego, z którego dokonano pierwotnie zakupu. Środki te zostaną Państwu zwrócone w czasie do 14 dni od poinformowania pracownika rejestracji lub wpłynięcia informacji drogą poczty elektronicznej na adres rejestracja@usgsonomedica.pl. 

8.

Przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji do 12 miesięcy po powstaniu wątpliwości do usługi, którą mogą Państwo składać telefonicznie pod nr (wiadomo), drogą mailową (wiadomo) lub pisemnie na podany na początku Regulaminu rejestracji i płatności adres kontaktowy. Czas odpowiedzi na zgłoszoną reklamację wynosi do 14 dni od jej otrzymania.

SPRAWDŹ JAK DOJECHAĆ

NEWSLETTER

Bądź z nami na bieżąco! Zapisz się i zyskaj bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową:

OPIS USŁUGI

Celem usługi Newsletter jest informowanie za pośrednictwem automatycznych wiadomości e-mail o aktualnościach, promocjach, zmianach w zakresie usług, rozszerzonych opisach usług związanych z działalnością wyżej wymienionej spółki. Rezygnacja z usługi jest możliwa poprzez wysłanie wiadomości deklarującą rezygnację na adres e-mail rejestracja@usgsonomedica.pl, co będzie dodatkowo wskazane w każdej wiadomości e-mail wysłanej w związku z usługą Newsletter.

Zgoda jest dobrowolna. Masz prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Masz prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych (poprzez kontakt z adresem e-mail rejestracja@usgsonomedica.pl). Administratorem jest Sonomedica Supplitt&Sołtysik sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Miedziana 18/61, REGON 524280985, NIP 8943203666. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.

Sonomedica Supplitt&Sołtysik Sp. z o.o.
Miedziana 18/61, 53-441 Wrocław
NIP: 8943203666   |   REGON: 524280985   |   KRS: 0001014851

Copyright by Sonomedica Supplitt & Sołtysik   |    © 2023
All rights Reserved